Teknoloji

NVIDIA DLSS ve Reflex Desteği ile Call of Duty: Modern Warfare III Deneyimi!

NVIDIA DLSS 3.5 ve Beam Forming ile güçlendirilmiş ve muhteşem bir görsel şölen sunuyor Alan Wake 2 etkileyici bir performans sergiledi. NVIDIA DLSS 3 ve NVIDIA Reflex teknolojileriyle piyasaya sürülecek. Görev çağrısı:  Modern Warfare III aynı zamanda yeni Game Ready Sürücüsü tarafından da desteklenmektedir. 

Bu hafta DLSS desteği Görev Çağrısı: Modern Savaş III, Eşzamansız, Justant, RIPOUT, RoboCop: Rogue City, Talos Prensibi 2 Gibi sekiz yeni oyun geliyor. Ayrıca DLSS 3.5’in Işın Oluşturma özelliği NVIDIA Omniverse’e ekleniyor.

 

Görev Çağrısı: Modern Savaş IIIDLSS 3, Reflex ve daha fazlasıyla geliyor!

Görev Çağrısı: Modern Savaş III Kampanya erken erişimi tüm ön alımlar için 2 Kasım’da, tam sürüm ise 10 Kasım’da başlayacak. GeForce oyuncuları, AI destekli DLSS 3 ile kare hızlarını hızlandırabilir veya DLAA ile sahne kalitesini en üst düzeye çıkarabilir. Ve ilk günden itibaren NVIDIA Reflex Call of Duty: Modern Warfare III’eDahil edilmesi sayesinde oyun daha da hassas hale geliyor.

  Call of Duty: Modern Warfare III’teNVIDIA DLSS 3 ile Performans Artışı

Görev Çağrısı: Modern Savaş IIIDahili testinde, tüm ayarları en üst düzeye çıkardığınızda ve DLSS 3’ü etkinleştirdiğinizde performansın 4K’da ortalama 1,8 kat arttığını görebilirsiniz. Bu sayede GeForce RTX 4070’te 100 FPS’nin üzerinde ve 200’e kadar maksimum ayarlarda oynayabilirsiniz. GeForce RTX 4090’da FPS.

1440p çözünürlükte performansı 1,6 kat artıran DLSS 3, tüm GeForce RTX 40 Serisi grafik kartlarında 100 FPS+ oyun oynamaya olanak tanırken, bu rakam GeForce RTX 4090’da 240 FPS’ye kadar oyun oynamaya olanak tanıyor.

1080p çözünürlükte DLSS 3’ün 1,5 kat performans artışı, tüm GeForce RTX 40 Serisi GPU’larda espor kare hızlarına ulaşılmasına olanak tanıyor. Ayrıca GeForce RTX 4090’daki en yüksek yenileme hızına sahip ekranları en üst düzeye çıkarmanıza da olanak tanır. Bu, 300 FPS ile sonuçlanır.

Mobil oyuncular için DLSS 3, 1080p ve 1440p’de performansı 1,6 kat artırarak tüm kullanıcıların GeForce RTX 4090 dizüstü bilgisayarlarda yüksek kare hızlarında ve 230 FPS’ye kadar oyun oynamasına olanak tanıyor.

Görev Çağrısı: Modern Savaş IIINVIDIA Reflex Teknolojisi ile Daha Duyarlı

“Gecikme” olarak da adlandırılan sistem gecikmesi, oyunda bir eylemin gerçekleşmesi için gereken süredir ve aynı zamanda düşmanları ne kadar hızlı gördüğünüzü de etkileyebilir ve size ilk ateş etme şansını verebilir. Rekabetçi çok oyunculu oyunlarda sistem gecikmesi de kritik öneme sahiptir. Refleks takviyesiyle gecikmeyi azaltmak mümkün. Rekabetçi oyunlar için daha hızlı hedef tespiti, daha hızlı reaksiyon süreleri ve optimum hedefleme doğruluğu sağlar.

DLSS’nin sağladığı yüksek kare hızları ve Reflex’in sağladığı düşük gecikme süresiyle birlikte rekabetçi oyuncular, GeForce RTX 40 Serisi PC’lerde ve dizüstü bilgisayarlarda hassas oyun performansını deneyimleyebilir. Görev Çağrısı: Modern Savaş IIIdeneyim kazanabilir.

Beenox, Tasarım Direktörü, Marc-Alexandre Milot “Call of Duty’de her kare önemlidir. NVIDIA, DLSS 3 Kare Üretimi ile bir kez daha harika yenilikler sunuyor. DLSS Üstün Çözünürlük ve Reflex ile birlikte, Call of Duty: Modern Warfare III’ün PC versiyonunun daha hızlı, daha akıcı versiyonlarını sunabiliyoruz. ” görsel olarak etkileyici bir oyun deneyimi sunma fırsatı sunuyor” diyor.

 

Daha fazla DLSS oyunu ve haberi!

Bu haftaki diğer yeni DLSS güncellemeleri şunları içeriyor:

  • NVIDIA Omniverse– DLSS 3.5 ile Beam Forming’e yükseltme yapılarak önizleme görünüm pencereleri daha doğru hale getirilir ve işlenmiş sahneler daha gerçekçi ve etkileyici hale getirilir.
  • Justin – Bugün DLSS 3 ve Reflex desteğiyle mevcuttur. GeForce RTX 40 Serisi GPU’larda DLSS 3, Jusant’ta maksimum 4K ayarlarında performansı ortalama 2,6 kat artırarak oyuncuların Jusant’ın sürükleyici Unreal Engine 5 destekli dünyasını GeForce RTX 4070 ve üzeri sürümlerde 100 FPS’nin üzerinde keşfetmesine olanak tanıyor.
  • SÖKÜLME – şimdi DLSS 3, Reflex ve Ray Tracing ile Erken Erişimde. GeForce RTX 40 Serisi oyuncuları maksimum ayarlarda 4K’da performanslarını ortalama 2,8 kat artırıyor ve oyunun ışın izleme efektlerini etkinleştiriyor. Bu, GeForce RTX 4070 ve üzeri sahiplerinin hızlı tempolu nişancı oyunlarını 100 FPS’nin üzerinde, GeForce RTX 4090’ın ise 230 FPS’nin üzerinde oynamasına olanak tanır.
  • hayalet koşucusu 2– artık DLSS 3 ve Reflex desteğiyle kullanılabilir.
  • RoboCop: Rogue City – DLSS 3, Reflex ve DLAA desteğiyle 2 Kasım’da çıkıyor. GeForce RTX 40 Serisi grafik kartlarındaki DLSS 3 Kare Üretimi, 4K’da performansı ortalama 2,6 kat artırarak GeForce RTX 4070 – 4090 arası oyuncuların her seçenek setinde 60 FPS’nin üzerinde oyun oynamasına olanak tanır.
  • Talos Prensibi 2 – DLSS 3 & Reflex desteğiyle 2 Kasım’da başlıyor. GeForce RTX 40 Serisi grafik kartlarında DLSS 3, tüm ayarlar maksimumdayken 4K’da kare hızlarını ortalama 2,3 kat artırarak çok çeşitli yapılandırmalarda 60 FPS+ oyun oynamaya olanak tanıyor.
  • EA Sports™ WRC – 3 Kasım’da DLSS 2 desteğiyle başlıyor. GeForce RTX GPU 40 Serisi GPU’larda DLSS 2, maksimum 4K ayarlarında performansı %90’a kadar artırır.
  • Senkronize edilmemiş –16 Kasım’da DLSS 3 ve Reflex desteğiyle güncelleniyor.

Diğer Oyuna Hazır Güncellemeler

  • Yeni Game Ready Sürücüsü, Desynced, Jusant ve RoboCop: Rogue City oynayan oyuncular için kullanılacak sürücüdür.       
  • En yeni Game Ready Sürücümüz ayrıca oyun oynamanızı daha sorunsuz ve daha keyifli hale getiren temel Değişken Yenileme Hızı (VRR) deneyimlerini sunan 6 yeni G-SYNC Uyumlu ekrana destek sağlar:
    1. ACER X45
    2. AOC AG456UCZD
    3. AOC U27G3XM
    4. Galax Q3222SUC
    5. LG 32GR75Q
    6. MSI MPG341QR

   

Game Ready Sürücüleri Hakkında:

  GeForce Game Ready Sürücüleri, oyunculara en sevdikleri oyunlar için en iyi deneyimi sunuyor. Bu geliştiricilerle işbirliği içinde çalışarak, maksimum performans ve güvenilirlik için binlerce masaüstü ve dizüstü bilgisayar donanım yapılandırmasında kapsamlı bir şekilde test edilmiştir.

NVIDIA’nın Game Ready Sürücüsü, mümkün olan en iyi oyun deneyimini sağlamak için sıfırdan tasarlandı. Bu program, oyun geliştiricileri ile sinerji yaratarak, yayın öncesi oyun yapılarının ve sürücülerinin düzenli olarak paylaşılmasını sağlar. NVIDIA, optimizasyonlar bulmak ve sorunları çözmek için geliştiricilerle birlikte çalışır ve hem oyunun hem de Game Ready Sürücüsünün başlangıçta en yüksek kaliteyi ve performansı sunmasını sağlamak için derlemeleri buna göre yineler.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

gonenajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu